Skab nye kunder
Den hurtigste, letteste og mest effektive måde at få flere kunder på, er at få hjælp fra dine kundeambassadører. På denne masterclass lærer du at udnytte tætte og stærke kunderelationer til at skabe mere aktive ambassadører og i sidste ende få en masse nye kunder.
-
Varighed
Masterclassen varer 4 dage
-
Målgruppe
Uddannelsen henvender sig til dig, der arbejder med tætte kunderelationer og har plads til nye kunder.
Kontakt os
Hvis du er interesseret i dette virksomhedsforløb, kan du kontakte os her. Herefter vil vi kontakte dig, og sammen afdækker vi jeres behov, så vi kan skræddersy et optimalt forløb til jer.
Indhold
Denne uddannelse er opdelt i to forløb. Et med fokus på salgstekniske færdigheder, og et med mere teoretisk viden om, hvordan du personligt kan påvirke dine omgivelser ved at have en proaktiv adfærd. Vi lærer dig at mestre begge dele i mødet med dine kunder, så du får flotte salgsresultater.
Uddannelsen giver dig konkrete spørgeteknikker, som du bruger på kundemødet med det formål at få nye kundeemner. Derudover klæder vi dig på til at bruge eksisterende kunder til at skabe nye leads samt kontakte nye emner med henblik på et kundemøde.
Du bliver præsenteret for fire adfærdsprincipper, der gør det muligt for dig at skabe stærke relationer, nye kunder og et større salg. Vi garanterer dig flere nye kunder og en langt større viden om netværkssalg, adfærdsdesign og positiv psykologi.
Derudover får du
- Ny viden om årsagen til dine kundeambassadørers adfærd.
- En simpel model der sikrer, at dine kunder hjælper dig.
- Model for hvordan du aktiverer og gør eksisterende kunder mere loyale.
- Viden om hvordan du med høj hit-rate kontakter nye kundeemner .
Uddannelsen har vist sig at være den klart mest effektive måde at få nye kunder på. Derudover er vores medarbejdere overordentlig tilfredse med ikke længere at skulle ringe kold kanvas.
Søren Godskesen
Formuecenterchef hos Spar Nord Bank