Skab kundeoplevelser i verdensklasse med adfærdsdesign
Du får på dette foredrag om adfærdsdesign indsigt i, hvordan du gang på gang kan levere mere end kunden forventer, og derigennem give dine kunder verdensklasse kundeoplevelser.
-
Dato
Venligst kontakt os
-
Varighed
60-90 minutter
-
Lokation
København
-
Pris
Kr. 10.000
-
Målgruppe
Foredraget er ideelt til virksomheder og brancher, der allerede arbejder med kundefokus på strategisk niveau. Deltagerne er primært virksomhedsledere, der bidrager til at skabe positive kundeoplevelser på operationelt niveau.
Tilmeld
Indhold
Mis ikke dette morgenseminar og skyd genvej til en bedre bundlinje.
Du får 1-1,5 time spækket med cases, inspiration og værktøjer. Du går hjem med svar på, hvordan du omsætter smarte pay offs til konkret adfærd, der får kunderne til at anbefale netop dig.
Derudover får du
- en spritny værktøjskasse med de seneste, innovative adfærdsprincipper, som vil ændre dine medarbejdere og kunders adfærd.
- kreativ formel til at udvikle kundeoplevelser, som jeres kunder husker resten af livet.
- et bombardement af spektakulære kundeoplevelser fra hele verden.
- kort intro til system 1 og 2 teori - kunder træffer ca. 90% af alle beslutninger emotionelt.
- introduktion til peak-end-reglen - vi husker ikke det samme, som vi oplever.
Anders Taunø
Anders har arbejdet som salgsdirektør og salgschef i internationale salgsvirksomheder som Clear Channel International og Würth, hvor han blandt andet har stået for salgs og ledelsestræning. Derudover er han nok den af os, der har læst flest bøger, idet han blot for at nævne nogle, både har en international topleder uddannelse fra Schweiz og en Henley MBA. Anders’ primære fokus er dygtiggørelse af ledere og sælgere ud fra deres egen kontekst. At simplificere organisationers strategi til konkret adfærd hos den enkelte er Anders’ spidskompetence og det, der driver ham.
Thomas Kjær
Thomas stiftede Salesculture i 2010 og arbejder i dag som kultur- og adfærdsdesigner. Han løser bl.a. opgaver med fokus på kulturforandringer i salgsorganisationer samt design af verdensklasse-kundeoplevelser. At “oversætte” forkromede værdisæt og strategier til simpel adfærd er Thomas’ helt store passion og interessefelt. Han har bl.a. løst opgaver for Vestas, Egmont, Spar Nord og Nyhavn Rejser og er endvidere aktiv blogger samt forfatter til bogen ”5 minutter med en utilfreds kunde er bedre end… 3 uger med en managementkonsulent”.