Sælg mere med adfærdsdesign
Ligger du også søvnløs over, hvordan du får øget dit salg? Lær at forstå dine kunders beslutningsproces og øg din omsætning. Kunder er langt mere emotionelle i deres valg, end vi tror.
Ca. 95% af alle beslutninger og valg bliver truffet på et hurtigt, intuitivt og irrationelt grundlag. Det giver os mulighed for at designe processen omkring deres valg, så vi guider dem i den rigtige retning – til fordel for begge parter.
-
Varighed
Masterclassen varer 4 dage
-
Målgruppe
Denne masterclass henvender sig til dig, der er ansvarlig for en salgsorganisation og til sælgere, der ønsker ny viden om, hvordan adfærdsdesign kan generere nye kunder og skabe mere værdi for eksisterende kunder.
Kontakt os
Hvis du er interesseret i dette virksomhedsforløb, kan du kontakte os her. Herefter vil vi kontakte dig, og sammen afdækker vi jeres behov, så vi kan skræddersy et optimalt forløb til jer.
Indhold
På denne masterclass introducerer vi dig for ni adfærdsprincipper, som vil gøre det nemmere for dine kunder at købe af dig og dermed nemmere for dig at sælge. Du vil lære, hvordan du kan designe en skarp salgsproces og dermed påvirke dine kunders adfærd – til fordel for alle parter.
Derudover får du
- Viden om hvordan vi træffer beslutninger.
- Viden om hvorfor kunder vil have det, de ikke kan få samt årsagen til, at de er dovne og gør som flokken.
- Metoder og værktøjer til at designe dine kunders adfærd.
- Kreative løsninger designet til den irrationelle kunde.
- De nyeste mersalgs-modeller og nyeste spørgeteknikker.
- Introduktion til peak-end modellen der sikrer, at dine kunder husker dig i stedet for konkurrenten.
”Salesculture har hjulpet Carlsberg med en lang række aktiviteter, som alle har med afærdsdesign at gøre. Fra kortlægning af kunderejser og friktioner, til løsninger med afsæt i Salescultures 12 adfærdsprincipper. De formår at gøre noget forholdsvis komplekst til noget simpelt og transparent. De har gang på gang formået at levere undervisning på et niveau, som er tilpasset de enkelte stakeholders, og vi har fået overvældende feedback.”
Christina Kongebro Weesgaard
Channel Development Manager hos Carlsberg