Alle vores konsulenter er adfærdsdesignere og underviser i de 12 adfærdsprincipper fordi vi ved at forandring kræver at mennesker ændrer adfærd. Og vi får større succes, hvis vi behandler mennesker, som de faktisk er.
Thomas stiftede Salesculture i 2010 og arbejder i dag som kultur- og adfærdsdesigner.
Anders har arbejdet som salgsdirektør og salgschef i internationale salgsvirksomheder som Clear Channel International og Würth, hvor han blandt andet har stået for salgs- og ledelsestræning.
Maja har altid været nysgerrig på krydsfeltet mellem salg og personlig udvikling, og hun har siden sit første job haft en forkærlighed for at finde og styrke menneskers energi og potentiale.
Den røde tråd gennem hendes karriere vidner om, at det altid har handlet om mennesker, salg og kommunikation. Det hele leveret med en unik energi og drive. Maja er et af de mest nysgerrige mennesker, vi kender, og hun elsker at udvikle sig og følge med i nye trends og kulturer. Dette bruger hun som drivkraft til bedre at kunne forstå, hvordan man kan optimere ens evne til at kommunikere, inspirere og sælge.
Maja har arbejdet med kommercielt salg og kreative løsninger i mediebranchen siden 2003. Herudover indeholder CV’et management af Youtubere samt udvikling og eksekvering af online forløb med fokus på at booste og styrke unge menneskers selvværd.
Sideløbende har Maja gennemført en 4-årig NLP psykoterapeut uddannelse, hvilket giver hende evnen til hurtigt at kunne forstå mennesker og læse mellem linjerne, hvilket resulterer i, at Majas undervisningsform efterlader et aftryk hos deltagerne, da de føler sig set og hørt.
Majas store krøllede hår er et meget godt symbol på hendes lige så krøllede hjerne… En af hendes helt store styrker er at kunne reflektere lynhurtigt og ikke mindst se en problemstilling fra flere sider. Majas store indlevelsesevne og kreativitet gør hende virkelig inspirerende og motiverende som både formidler og underviser, og med positiv dynamik formår hun at skubbe til folk, så de vokser, lykkes og i det hele taget udnytter deres fulde potentiale.
Med over 20 års erfaring indenfor salg, topledelse, undervisning og coaching, bruger Kresten meget gerne sig selv og hans mange konkrete erfaringer ude hos kunderne. Hans tunge baggrund gør, at han virkelig formår at koble teori til kundernes hverdag og altid gør det med direkte afsæt i den enkelte kundes verden.
Kresten er også meget passioneret omkring motivation og performance og har altid en ambition om, at samarbejdet skal ende med endnu bedre og gerne målbare resultater for kunderne.
Derfor er Krestens primære fokus at sikre involverende formidling i undervisningen, som følges op af en stærk implementering i organisationen.
Og så er han i øvrigt en erfaren foredragsholder, som med energi og godt humør giver god inspiration hos enhver virksomhed eller organisation, der arbejder med salg.
Martin har en kommerciel baggrund med over 15 års erfaring inden for salg og salgsledelse, hvor han har arbejdet hos blandt andre JP/Politikens Hus og Clear Channel Outdoor. Senest har Martin været adm. direktør i et digitalt bureau, som han var med til at starte fra bunden.
Martins filosofi er, at glade medarbejdere skaber glade kunder – og omvendt. Derfor er det oplagt, at Martin hjælper Salescultures kunder med at skabe stærke salgskulturer, hvor det er sjovt at være.
Martin har en HD i Afsætningsøkonomi fra CBS og har en stor passion for at omsætte teori til praksis og konkret adfærd.
Privat er Martin gift med Charlotte. Sammen har de to piger og hunden Palma. Martin er en gør-det-selv-type og har altid været aktiv inden for sport.
Tina er projektleder i Salesculture, og det dækker mange forskellige små som store projekter.
Har du spørgsmål eller ønsker du at høre mere om, hvad vi kan tilbyde? Udfyld formularen nedenfor, så vender vi tilbage til dig hurtigst muligt.