Kundeoplevelser i verdensklasse
Kunderejsen er et fantastisk værktøj, der tager udgangspunkt i kunden og dennes rejse med din virksomhed. Kunderne ønsker opmærksomhed, opmærksomhed, opmærksomhed og du får redskabet til at sikre, at kunden får netop dette fra velkomst til afsked i din forretning.
-
Varighed
Masterclassen varer 4 dage
-
Målgruppe
Masterclassen er til dig, der allerede arbejder med kundefokus, som ønsker en version 2.0 ift. at skabe positive kundeoplevelser på et operationelt niveau.
Kontakt os
Hvis du er interesseret i dette virksomhedsforløb, kan du kontakte os her. Herefter vil vi kontakte dig, og sammen afdækker vi jeres behov, så vi kan skræddersy et optimalt forløb til jer.
Indhold
På denne masterclass kortlægger og optimerer vi hver enkelt touch point på jeres kunderejse, så det bliver nemmere for dig at levere mere end kunden forventer, og det bliver mere attraktivt for kunden at købe dit produkt.
Vi anvender den nyeste viden fra adfærdsdesign og positiv psykologi til at udvikle best practice for dig og din virksomhed. Målet er, at du hurtigt forstår kundens situation og behov, så du lokalt kan designe en kundeoplevelse i verdensklasse, og dine kunder bliver så begejstrede, at de anbefaler dig til din næste kunde.
Derudover får du
- En model der visualiserer kunderejsen, og hvilke touch points I har med jeres kunder.
- En spritny værktøjskasse med de seneste, innovative adfærdsprincipper som vil ændre dine kunders adfærd.
- Kreativ formel til at udvikle kundeoplevelser, som jeres kunder husker resten af livet.
- Et bombardement af spektakulære kundeoplevelser fra hele verden.
- De nyeste mersalgs-modeller og nyeste spørgeteknikker.
“Vi har efter forløbet vækstet omsætningen til indeks 125. Det er unødvendigt at sige, at vi er godt tilfredse med forløbet med Salesculture.”
Brian Tøttrup
Butiksejer i Skoringen