Den hurtigste, letteste og mest effektive måde at få flere kunder på, er at få hjælp fra dine k...
Kunderejsen er et fantastisk værktøj, der tager udgangspunkt i kunden og dennes rejse med din virk...
Hos Salesculture hører salg ikke kun hjemme i salgsafdelingen, men i hele virksomheden. Godt salg handler om god service. God service handler om kvalificeret rådgivning, imødekommenhed, at være lyttende, proaktiv, behjælpsom m.m. Alt sammen menneskelige dyder som vi alle sammen oplever positivt, når vi bliver mødt af dem. Dette kan ske i enhver kundekontakt, som I har med jeres kunder, hvad enten kunden har kontakt med jeres salgsafdeling, lager, økonomiafdeling, reception, direktør eller elev. I ethvert ”touchpoint” med kunderne er der mulighed for at skabe endnu bedre relationer og øget værdi for både kunde, virksomhed og medarbejder. Derved bliver godt salg og god service til gode oplevelser for kunden og jer.
I bund og grund handler det derfor om mennesker. Når hele organisationen tænker i gode kundeoplevelser både i forhold til eksterne men også interne ”kunder”, så er det muligt at skabe væsentligt bedre resultater igennem højere kundeloyalitet, stærkere positiv salgskultur og et mere målorienteret samarbejde.
Hvem taler mest med kunderne i jeres virksomhed? Er det dem, der taler mest med kunderne, som også får træningen?
Den hurtigste, letteste og mest effektive måde at få flere kunder på, er at få hjælp fra dine k...
Kunderejsen er et fantastisk værktøj, der tager udgangspunkt i kunden og dennes rejse med din virk...
Har du spørgsmål eller ønsker du at høre mere om, hvad vi kan tilbyde? Udfyld formularen nedenfor, så vender vi tilbage til dig hurtigst muligt.