Forandringsledelse med adfærdsdesign
Få inspiration til at mestre adfærdsdesign som et ledelsesværktøj til at implementere forandringer i din virksomhed.
-
Dato
Venligst kontakt os.
-
Varighed
60-90 minutter
-
Lokation
København
-
Pris
Kr. 10.000
-
Målgruppe
Foredraget er til dig, der i en kommerciel stilling lever af at ændre andre menneskers adfærd, men efterspørger konkrete teknikker til at forbedre dine resultater.
Tilmeld
Indhold
Du bliver introduceret til 5 adfærdsprincipper, som vil hjælpe dig til at skabe mønsterbrud, så dine medarbejderes adfærd understøtter organisationens målsætninger.
Du lærer hvorfor utallige strategier og handlingsplaner ikke bliver implementeret, og hvad der skal til for at ændre billedet. Du får redskaber til design af en konkret forandring i din egen organisation.
Derudover får du
- en spritny værktøjskasse med de skarpeste, innovative adfærdsprincipper til at ændre dine medarbejderes adfærd.
- en designproces baseret på indsigter og metoder fra adfærdsdesign.
- forståelse for, hvordan du kan bruge adfærdsdesign i din kommunikation, hvad enten det er i en en-til-en situation eller til et større publikum.
- inspiration til at designe budskaber, som ikke kun giver inspiration til målgruppen, men som får dem til at ændre adfærd.
- feedback-model til at skabe forandringer – fix & growth mindset.
Anders Taunø
Anders har arbejdet som salgsdirektør og salgschef i internationale salgsvirksomheder som Clear Channel International og Würth, hvor han blandt andet har stået for salgs og ledelsestræning. Derudover er han nok den af os, der har læst flest bøger, idet han blot for at nævne nogle, både har en international topleder uddannelse fra Schweiz og en Henley MBA. Anders’ primære fokus er dygtiggørelse af ledere og sælgere ud fra deres egen kontekst. At simplificere organisationers strategi til konkret adfærd hos den enkelte er Anders’ spidskompetence og det, der driver ham.
Thomas Kjær
Thomas stiftede Salesculture i 2010, og arbejder i dag som kultur- og adfærdsdesigner. Han løser bl.a. opgaver med fokus på kulturforandringer i salgsorganisationer samt design af verdensklasse-kundeoplevelser. At “oversætte” forkromede værdisæt og strategier til simpel adfærd er Thomas’ helt store passion og interessefelt. Han har bl.a. løst opgaver for Vestas, Egmont, Spar Nord og Nyhavn Rejser og er endvidere aktiv blogger samt forfatter til bogen ”5 minutter med en utilfreds kunde er bedre end… 3 uger med en managementkonsulent”.