Challenger Sale
Det er langt vigtigere, hvordan du sælger, end hvad du sælger. Denne masterclass lærer dig nye teknikker, så du kan sætte dig selv i scene og fremstå som en stærk rådgiver. Det eneste det kræver er, at du tør udfordre dig selv!
-
Varighed
Masterclassen varer 4 dage
-
Målgruppe
Masterclassen henvender sig til den mere erfarne sælger og til salgschefen, som ønsker at bliver stærkere i rollen som sparringspartner for sine medarbejdere.
Kontakt os
Hvis du er interesseret i dette virksomhedsforløb, kan du kontakte os her. Herefter vil vi kontakte dig, og sammen afdækker vi jeres behov, så vi kan skræddersy et optimalt forløb til jer.
Indhold
På denne masterclass lærer du, hvordan stærk analytisk og mental forberedelse kan afkorte din salgsproces. Du bliver introduceret til de 3 hjørnesten ”teach/tailer/control” i den udfordrende challenger sale-model. Med inspiration fra ”The Challenger Sale” bogen, klæder vi dig på til at udfordre dine kunder på en positiv måde allerede fra dit første møde.
Målet er, at din kunde associerer dig som en stærk rådgiver, der bringer ny viden og ny indsigt til bordet, så kunden får nemmere ved at nå sine forretningsmæssige mål. På uddannelsen får du en stribe konkrete værktøjer til at udfordre dig selv og dine kunder.
Derudover får du
- Viden om de karakteristika, der kendetegner en udfordrende sælger.
- Træning i hvor langt du kan tillade dig at udfordre på kundens banehalvdel.
- Færdigheder i hvordan du skaber et uidentificeret behov.
- Øget din egen kreativitet og udviklet universelle WOWs for dine kunder.
- Metoder til at præ-designe positive og udfordrende spørgsmål.
“Vi er blevet undervist i hele salgsprocessen, samt i challenger sale, så vi nu både kan og tør udfordre kunderne – til fælles fordel. Salesculture har formået at vinde sælgernes tillid, og det er helt tydeligt at dette ikke blot er blevet opfattet som ”endnu et salgskursus”, men derimod en klar ændring i sælgernes approach i markedet.”
Christian Skipper
Annoncechef hos Altinget