Salesculture har gennemført et super professionelt og veltilrettelagt undervisningsforløb for vores medarbejdere i ISS Catering og Foodservices. Gennem intensiv træning i adfærdsdesign og positiv salgspsykologi har vi kunnet udvikle serviceopleve...
Vi har haft vores chauffører og lagerpersonale på kursus gennem Salesculture. De var rigtig glade for også at komme i betragtning, når der skulle deles kursusbilletter ud. De syntes sjældent, at der var kurser. Personalet var meget spændte på,...
Salesculture har hjulpet Carlsberg med en lang række aktiviteter, som alle har med adfærdsdesign at gøre. Fra kortlægning af kunderejser og friktioner til løsninger med afsæt i Salescultures 12 adfærdsprincipper. De formår at gøre noget forh...
Hemmeligheden bag, hvordan du med adfærdsdesign kan levere mere end kunden forventer....
Her afslører vi, hvordan du kan afholde det perfekte kundemøde hver gang....
Ligger du også søvnløs over, hvordan du får øget dit salg Lær at forstå dine kunders beslutningsproces og øg din omsætning. Kunder er langt mere emotionelle i deres valg, end vi tror....
Forandringsledelse med adfærdsdesign På denne masterclass lærer du på 4 dage at mestre adfærdsdesign som et salgsledelsesværktøj til at implementere forandringer og tilpasninger i din virksomhed. Du bliver introduceret til ni adfærdsprincippe...
Få inspiration til at mestre adfærdsdesign som et ledelsesværktøj til at implementere forandringer i din virksomhed....
Er du mest resultatorienteret, optimistisk, rolig eller analytisk Når du kender din personprofil, kan du lettere arbejde med dine egne styrker og svagheder – til fordel for dig selv og dit professionelle virke....
Hænger kulturen i jeres virksomhed sammen Eller er der et gab mellem den eksisterende kultur og den ønskede kultur ...
Det er langt vigtigere, hvordan du sælger, end hvad du sælger. Denne masterclass lærer dig nye teknikker, så du kan sætte dig selv i scene og fremstå som en stærk rådgiver. Det eneste det kræver er, at du tør udfordre dig selv!...
Vejen til øget salg er belagt med kundens ønsker og drømme. På denne masterclass får du en introduktion til, hvordan du kan fokusere på kundens ønsker i stedet for på problemer – og dermed skabe grundlag for større omsætning....