Ligger du også søvnløs over, hvordan du får øget dit salg Lær at forstå dine kunders beslutni...
På denne masterclass lærer du at mestre adfærdsdesign som et salgsledelsesværktøj til at implem...
Adfærdsdesign er et relativt nyt begreb i Danmark, men har været anvendt af både Barack Obama administrationen og David Cameron i et ønske om at skabe en bestemt adfærd for borgerne. Det kan forklares på flere måder: Et forsøg på at påvirke menneskers valg og adfærd i forudsigelige retninger ved at konstruere en arkitektur omkring deres valg, som guider dem i den rigtige retning. Adfærdsdesign handler om at designe vores omgivelser sådan, at vi guides til at handle hensigtsmæssigt i forhold til os selv og vores omgivelser.
Hvordan kan vi f.eks. ændre på den måde, som maden præsenteres på i kantinen, så vi spiser sundere? Hvordan kan vi bruge teknologi til at understøtte hensigtsmæssig adfærd, såsom at sende sms-påmindelser dagen før en aftale hos lægen? Og hvordan designer vi en kunderejse/kundeoplevelse, så kunderne når deres mål på den smarteste og nemmeste måde?
Disse og mange andre spørgsmål vil du få svar på i vores adfærdsdesign-forløb. Adfærdsdesign henvender sig til alle, der arbejder med at påvirke andre menneskers adfærd indenfor fag som psykologi, økonomi, kommunikation, sundhed, organisationsudvikling, salg og teknologi. Vi har naturligvis fokus på, hvordan du via adfærdsdesign kan designe den mest hensigtsmæssige salgsproces for både dig selv, dine kolleger, dine medarbejdere og dine kunder.
Hvordan kan du f.eks. som leder bruge adfærdsdesign til at gøre forandringsprocesser nemmere og mere effektive? Hvordan kan du som sælger bruge adfærdsdesign til hurtigere at få kunden til at acceptere dig og dit oplæg?
Ligger du også søvnløs over, hvordan du får øget dit salg Lær at forstå dine kunders beslutni...
På denne masterclass lærer du at mestre adfærdsdesign som et salgsledelsesværktøj til at implem...
Har du spørgsmål eller ønsker du at høre mere om, hvad vi kan tilbyde? Udfyld formularen nedenfor, så vender vi tilbage til dig hurtigst muligt.