Forandringsledelse med adfærdsdesign
På denne masterclass lærer du på 4 dage at mestre adfærdsdesign som et salgsledelsesværktøj til at implementere forandringer og tilpasninger i din virksomhed. Du bliver introduceret til ni adfærdsprincipper, som vil hjælpe dig til at skabe mønsterbrud, så dine medarbejderes adfærd understøtter salgsorganisationens målsætninger.
-
Pris
19.500 kr.
-
Dato
20. og 21. januar, 3. og 17. februar
-
Varighed
4 dage
-
Lokation
KLUB, Linnésgade 25, København
-
Målgruppe
Workshoppen er til dig, der i en kommerciel stilling lever af at ændre andre menneskers adfærd, men efterspørger konkrete teknikker til at forbedre dine resultater.
Tilmeld
Indhold
Du vil få styrket dine evner i forhold til at definere denønskede adfærd for dine medarbejdere og analysere barriererne for at efterleve adfærden. Du lærer, hvordan du gør den ønskede adfærd attraktiv, og hvordan du til sidst kan teste, om dit adfærdsdesign virker i praksis.
Du lærer hvorfor utallige strategier og handlingsplaner ikke bliver implementeret, og hvad der skal til for at ændre billedet. Du får redskaber til design af en konkret forandring i din egen salgsorganisation.
Hastigheden på forandringer er lige nu på det laveste niveau, som vi nogensinde kommer til at opleve. Det kommer kun til at gå hurtigere fra nu af.
Du vil få indsigt i, hvordan du ved hjælp af fix & growth mindset skaber en kultur i jeres organisation, så I kan tilpasse jer forandringer hurtigere i morgen, end I kan i dag.
Derudover får du
- En spritny værktøjskasse med de skarpeste, innovative adfærdsprincipper til at ændre dine medarbejderes adfærd.
- En designproces baseret på indsigter og metoder fra adfærdsdesign.
- Forståelse for, hvordan du kan bruge adfærdsdesign i din kommunikation, hvad enten det er i en-til-en situation eller til et større publikum.
- Inspiration til at designe budskaber, som ikke kun giver inspiration til målgruppen, men som får dem til at ændre adfærd.
- Metoder til at blive skarp på at oversætte strategier til konkret hensigtsmæssig adfærd.
Thomas Kjær
Thomas stiftede Salesculture i 2010, og arbejder i dag som kultur- og adfærdsdesigner. Han løser bl.a. opgaver med fokus på kultur-forandringer i salgsorganisationer samt design af verdensklasse-kundeoplevelser. At “oversætte” forkromede værdisæt og strategier til simpel adfærd er Thomas’ helt store passion og interessefelt. Han har bl.a. løst opgaver for Vestas, Egmont, Spar Nord og Nyhavn Rejser og er endvidere aktiv blogger samt forfatter til bogen ”5 minutter med en utilfreds kunde er bedre end… 3 uger med en managementkonsulent”.