“Salg er et håndværk og Salesculture kan deres håndværk
Salesculture har en unik måde at gøre det på i forhold til meget andet salgstræning jeg har set. Det Salesculture kan, er i langt højere grad at arbejde med nuancerne i salget og sikre, at vi får stillet de rigtige spørgsmål på de rigtige tidspunkter, som i sidste ende får kunden der hen, hvor vi ønsker. Det er der ikke ret mange der har kompetencerne til, og der bliver derfor ofte kørt i alt for generelle og universelle termer.
Det Salesculture er gode til er, at tage det alle andre kan, fintune det, gøre det konkret og håndgribeligt for den enkelte, så det ikke bliver en farvelade, som det ofte bliver, hvis man køber andre kurser. Noget vi bestemt også har set resultaterne af, er den nye dimension som Salesculture drager ind i salget, nemlig hvilket mindset kunden er i, og hvilken psykologi man skal bruge i forhold til hvilken typologi kunden har.
Til andre vil jeg anbefale, at man får Salesculture til at lave et program med undervisning og sambesøg, der passer til dem med udgangspunkt i deres verden og deres udfordringer. Få Salesculture til at lave et forløb, med tid nok til at salgstræneren får indblik i jeres marked, hvilke indvendinger kunderne kommer med, og hvilke konkurrenter der er. Lige så vigtigt, er det også at der er tid nok til at det underviste indarbejdes og sidder fast.”
Lasse Vigh
Salgschef, Clear Channel
Om Clear Channel
Clear Channel Danmark A/S er en af landets førende udbydere af outdoor reklame, men i virkeligheden er vi ikke så store endda.
Vi hylder nemlig nærhedsprincippet og arbejder tæt sammen med den enkelte kunde for at sikre, at de enkelte kommunikationsmål opfyldes.
Vi beskæftiger i dag mere end 100 mennesker, der tilsammen varetager alle discipliner, der ligger fra salget til den fysiske opsætning af outdoor kampagnen.